.

Hello da Bloggers:

It's me da J Girl

Follow me to step in my little J world.

Sunday, July 8, 2012

学习


Photo download from : http://www.nmgzjj.cn/xiazai/qqpifu/qq3538.html





A lot of things happened around me recently
But
who cares?
Life still go on :)
My Dear Lord is always be with me
So I'm learning how to face all this problems
through pray and joys
:)


My studies are getting from bad to worst
I'm worry about it
I just don't have that kind of mood to do my homework
It's bad
TOO BAD

IHateThatFeel


I'm learning to be happy all the times
no matter what's happening
:)


-
-
-
-
-

人   会慢慢长大
会慢慢变老
然后在长大和变老中间
要学习什么叫做
生活
:)


生活   是多变的
只在于你要怎么看待它
你快乐
生活就多姿多彩一点
你埋怨
生活就只剩下灰白色



然后
我发觉我喜欢快乐
:)


只不过
我发觉快乐有时候真的不容易
我常说
Smile, it's simple.
说倒容易 :D
当最近  压力突然爱上我的时候
我才发觉沉默会突然是我最好的释放
我的压力  不是每个人都懂
或许  没有多少个人懂
或许
只有我  和祂懂


有时候
突然不想说话 :)


认识我的人都知道
我不是擅长忧郁的人
我是个  疯子
:D


我很矛盾
我每次都不知道自己心里有压力
然后到我的脸上有微妙的变化的时候
身边的人才问我
: 你有什么事情要告诉我们啊
我才发觉
我好像真的不是很好
所以
不要怪我什么都不说
有时候连我自己都不懂
那要怎么说?
:)


偶尔的泪光只是发泄的通道
只要不让别人看到就可以了吧 :)



受不了
我太感性了
:D



小小的恭喜自己
上报了喂 :D
虽然不是我的脸 -,-



还有那个
‘初恋这件小事’和‘第一次’
很棒 :)




* 我在为你期待
我亲爱的Pocket :)








Joyie
08.07.12
EnD

No comments:

Post a Comment


___________________________________

生命中

有你♥ 有我♥ 有他♥ 每一天 都有希望

永远有 袮 我的主

永远在我的身边♥