.

Hello da Bloggers:

It's me da J Girl

Follow me to step in my little J world.

Friday, August 12, 2011

=)









I wanna to give myself a BIG SMILE





WHY?
-Because I feel myself is full with BLESSED





至少
我感觉被爱  比感觉悲哀的好得多
我看见的他们
明明充满着爱   却一直说自己很悲哀 很难过
甚至 放弃自己与家人相处
那真的  很悲哀









换个角度吧
知足   你会感觉到幸福













Joyie
13.8.11
EnD

No comments:

Post a Comment


___________________________________

生命中

有你♥ 有我♥ 有他♥ 每一天 都有希望

永远有 袮 我的主

永远在我的身边♥